wtorek, 30 kwietnia 2013


    

Dzisiaj chciałam Was zaprosić do Krakowa jest to jedno z najpiękniejszych miast na świecie, niezniszczone podczas drugiej wojny światowej z przepiękną starówką i...
 więcej informacji , serwis informacyjny , a tutaj znajdziesz wszystko to co warto zobaczyć.



Kraków nocą jest przepiękny.

Tutaj znajdziesz kilka filmów 




Kraków nocą

       
                                                        Odnowiony   kościół Mariacki



                                          Kraków moje miasto...


3 komentarze:

  1. Całkowicie zgadzam się ze stwierdzeniem, że Kraków należy do najpiękniejszych miast na świecie... Spędziłam tam kilka lat i wciąż chętnie wracam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi sie zrobiło ciepło na duszy. Studiowałam w Krakowie i wiem jedno, że to najlepsze miasto do edukacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kraków ma swój klimat, zwłaszcza Kazimierz....

    OdpowiedzUsuń